dissabte, 21 de gener del 2012

Mica en mica anem perdent el control...

Us agradava la Núvol?. Totes les dades amunt i sense necessitat de tenir res en local per poder gaudir de tots els continguts en streaming ... sonava bé sí, però poca gent es va adonar del parany ...

El núvol és la centralització de continguts en uns servidors que els governs sí que poden controlar, censurar i tancar per, per fi, poder fotre'ns a tots.

Cada vegada que algú em deia: "ja no uso l'eMule" "jo només descàrregues directes" "m'ho veig tot en streaming" "el torrent és del segle passat" "el núvol és el futur" "ja no tinc música, està tot a Spotify "em partia la caixa perquè al cap i a la fi jo tenia el mateix que ells (música, pel · lícules, sèries, fotos ...) però sense publicitat, i sense les incomoditats de dependre d'Internet o de tercers.

Avui han tancat Megavido i Megaupload; demà seran Rapidshare i Videobb, i passat ficaran encara més publicitat a Youtube o Spotify i només podràs veure un vídeo al mes o escoltar una cançó si és de Bisbal.

¿Ningú més veu què està passant?. Hem passat d'una xarxa descentralitzada que controlàvem nosaltres a una xarxa centralitzada on ens controlen i la culpa és nostra.

Noo benvolgut client, no necessites velocitat de pujada, per a què? si només baixaràs.

Noo benvolgut ISP, vull velocitat de pujada per compartir els MEUS continguts amb els MEUS amics i el núvol te la pots ficar pel cul.

Font

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada